Testimonial From Siti Nor Fatimah Bte Osman



Siti Nor Fatimah Bte Osman

"Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca blog ini. Saya Siti Nor Fatimah Bte Osman dan berumur 21 tahun. Saya juga merupakan 'fresh graduate' UiTM dalam bidang perakaunan dan kini bekerja sebagai kakitangan awam kerajaan.

Di sini saya ingin berkongsi pengalaman saya bersama program 'IS' ini. Untuk pengetahuan semua, tidak pernah terdetik di hati saya untuk melakukan perniagaan apatah lagi saya merupakan 'fresh graduate' tetapi dengan program IS saya sungguh tertarik sebab kombinasi antara perniagaan konvesional dan 'networking' berlaku.

Selain itu, IS juga merupakan program yang pertama membuka minda saya mengenal erti perniagaan francais sebenar. Walaupun saya muda dan tidak mempunyai banyak pengalaman tetapi saya yakin program ini akan membawa saya mencapai matlamat dan impian saya.Begitu juga anda!Untuk makluman saudara/saudari, saya baru menyertai program ini selama 1 bulan 13 hari dan alhamdulillah berkat usaha gigih saya telah berjaya mencapai keuntungan sebanyak 5 digit.

Kepada saudara/saudari,adik2 abg2 dan akak2 di sane teruskanlah ikuti perkembangan kami. Sekian terima kasih."